30.10.19 / 10:39
Henna Niiranen

Vastaa 6 kysymykseen, niin onnistut aloittamaan B2B-markkinoinnin fiksusti

“Meidän pitäisi varmaan jotenkin markkinoida tätä.”

Kuulostaako tutulta? Tämän klassikkolauseen olen saanut kuulla viime aikoina yhä useammin. On kehitetty herkullinen uusi innovaatio, jolle halutaan myyntiä. On lyöttäydytty yhteen uuden kumppanin kanssa hieromaan yhteistä tarjoamaa. Joku tiimi on vailla hommia, tai halutaan skaalata myyntiä pitkäaikaisten asiakkaiden rakastamalle luomukselle.

24.10.19 / 08:52
Salla Kettunen

Varmin tapa ottaa vastuullisuus osaksi myyntiä ja markkinointia on yksinkertainen: ole oikeasti vastuullinen ja näytä se selkeästi.

Se tuntuu olevan nykyään kaikkialla. Mainoskylteissä, tuotevideoissa ja uutisotsikoissa. Vastuullisuus on rantautunut myynnin ja markkinoinnin maailmaan, ja on tullut jäädäkseen. Jokin ei silti ole vielä kohdillaan.

17.10.19 / 11:35
Liisa-Maria Koivuniemi

Mietitkö päivittäin vuotta 2030 tai 2134? Epäilen, että ne eivät ole päällimmäisenä ajatuksissasi. Sen sijaan ajatukset täyttyvät tästä päivästä, viikonlopusta ja ehkä ensi kesän kesälomasta? Onnittelut, olet tavallinen tiedostava tulevaisuuden ajattelija!

10.10.19 / 08:00
Jari Makkonen

Many sales seminars or client team coaching sessions discusses how a salesperson should know his/her customer. It is easy to say but what is it in practice? Of course, consisting a wide arrow of various dimensions.

When can you really say you know your customer? And prove it, e.g. with following:

-  The research I conducted of your business claims that you are losing XX k€/annum because of too much waste in production since you have not implemented this/that practice to your production line.

2.10.19 / 13:33
Aleksi Rautakorpi

Tämä vuosi on ollut ammatillisena kokemuksena minulle ikimuistoinen. Heittäytyminen työhön on ollut minulle aina tärkeää, mutta viime kuukausina heittäytyminen on saanut aivan uusia ulottuvuuksia ja merkityksiä.

Lähdin alkuvuodesta mukaan rakentamaan S-ryhmän uutta asiakasymmärrystä tarjoavaa palvelua, Smart Marketingia. On ollut huikeaa olla mukana visioimassa markkinointipalveluiden uutta uljasta tulevaisuutta ja kokea, millaista on työskennellä työyhteisössä, jossa kaikki tekeminen ja ajattelu ponnistaa asiakaskeskeisyydestä.