17.10.19 / 11:35
Liisa-Maria Koivuniemi

Mietitkö päivittäin vuotta 2030 tai 2134? Epäilen, että ne eivät ole päällimmäisenä ajatuksissasi. Sen sijaan ajatukset täyttyvät tästä päivästä, viikonlopusta ja ehkä ensi kesän kesälomasta? Onnittelut, olet tavallinen tiedostava tulevaisuuden ajattelija!

10.10.19 / 08:00
Jari Makkonen

Many sales seminars or client team coaching sessions discusses how a salesperson should know his/her customer. It is easy to say but what is it in practice? Of course, consisting a wide arrow of various dimensions.

When can you really say you know your customer? And prove it, e.g. with following:

-  The research I conducted of your business claims that you are losing XX k€/annum because of too much waste in production since you have not implemented this/that practice to your production line.

2.10.19 / 13:33
Aleksi Rautakorpi

Tämä vuosi on ollut ammatillisena kokemuksena minulle ikimuistoinen. Heittäytyminen työhön on ollut minulle aina tärkeää, mutta viime kuukausina heittäytyminen on saanut aivan uusia ulottuvuuksia ja merkityksiä.

Lähdin alkuvuodesta mukaan rakentamaan S-ryhmän uutta asiakasymmärrystä tarjoavaa palvelua, Smart Marketingia. On ollut huikeaa olla mukana visioimassa markkinointipalveluiden uutta uljasta tulevaisuutta ja kokea, millaista on työskennellä työyhteisössä, jossa kaikki tekeminen ja ajattelu ponnistaa asiakaskeskeisyydestä.