25.4.19 / 14:14
Maija Helin

Markkinoinnin alan osaamisvaatimukset muuttuvat kovaa vauhtia. Alasta ei pysy kärryillä, jollei kehitä osaamistaan jatkuvasti.

Maaginen virstanpylväs, kymmenen vuotta saman työnantajan palveluksessa, saavutettu. Käänsin katseeni taakse ja mietin matkaa, jonka olen Rastorin kanssa kulkenut tähän asti. Miten paljon työelämä ja osaamistarpeet ovatkaan muuttuneet kymmenessä vuodessa!

16.4.19 / 15:15
Jenni Holmén

Simon Sinek kuvaa tosirakkautta sellaisena, jossa molemmat osapuolet kokevat vetäneensä suhteessa sen pidemmän korren. Asiakaskohtaamisiin pätee sama logiikka. Todella onnistunut kohtaaminen on sellainen, jossa molemmat osapuolet kokevat voittaneensa.

11.4.19 / 16:34
Aleksi Rautakorpi

Älykäs markkinointi on yhdistelmä valintoja, jotka pohjautuvat yrityksen strategiaan, asiakkaiden arvonmuodostukseen ja jatkuvaan oppimiseen. Näiden valintojen ja niistä johdettujen tekojen avulla yritys kykenee suunnistamaan markkinansa ilmatilassa ja pysymään reitillä muuttuvissa olosuhteissa. Kilpailu asiakkaiden huomiosta, uusiin ilmiöihin ja markkinan häiriöihin reagointi sekä tulosvastuun vaade pitävät markkinoijan arjen hektisenä.

3.4.19 / 11:20
Anu Kuistiala

Olen aina ollut hyvä hyppäämään tuntemattomaan ja kokeilemaan uutta. Uudet asiat ovat kiehtoneet, ja tilaisuus haastaa itsensä on vetänyt puoleensa.

Mutta se ei tarkoita, ettenkö miettisi ilmalentoni aikana, oliko tämä ihan fiksu ratkaisu. Vapaassa pudotuksessa leijuessani pohdin kaikenlaista. En vielä tiedä, kasvavatko siivet vai tuleeko mahalasku.

Miksi tein tämän? Mitä kuvittelin saavuttavani? Miksi en pysynyt turvallisella maaperällä? Miksi aina pitää laittaa itsensä hankalaan paikkaan?